Veel Gestelde Vragen
FAQ - Veel Gestelde Vragen
Opvouwbare-tent beantwoordt graag al uw vragen!. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op. Onze producten worden binnen 24 uur geleverd!
1. Hoe kan ik bestellen? 2. Wat zijn de verzendkosten? Klik hier voor de verzendkosten voor Nederland en Belgie. 3. Hoe kan ik betalen? 4. Kan ik de bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten leveren? Ja, in de webwinkel kunt u een factuuradres en een afleveradres opgeven. Let op, bezorging is op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur. 5. Ontvang ik een orderbevestiging? Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd. 6. Ontvang ik een aankoopbewijs / factuur? Bij aflevering van uw bestelling ontvangt u een factuur. Tevens zal deze gemaild worden. 7. Hoe snel ontvang ik de bestelling? Artikelen worden direct uit voorraad geleverd. Of een artikel op voorraad is kunt u op produkt/detailniveau per artikel op de website vinden. Onder normale omstandigheden wordt uw bestelling binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling bij u thuis afgeleverd. Let op, bezorging is op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur. 8. Wat is een kortingscode? Distributeurs en volumeklanten ontvangen van ons een kortingscode voor al hun bestellingen. Daarnaast worden voor tijdelijke akties via de website of nieuwsbrieven kortingscodes toegekend. 9. Kunt u intracommunitair leveren? (levering zonder BTW) Intracommunitaire Leveringen (BTW 0 tarief) Orders vanuit het buitenland (binnen de EU) kunnen worden uitgeleverd met BTW 0 tarief mits u in het bezit bent van een geldig BTW nummer. Uw geldige BTW nummer kunt u direct tijdens de bestelling invullen waarna wij voor u een geldige factuur aan zullen maken met het juiste BTW 0 tarief. Om administratieve redenen is het helaas NIET mogelijk om dit achteraf verder aan te passen en te corrigeren. 10. Overig Mocht u uw vraag hierboven niet tegengekomen zijn, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We streven ernaar uw mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden. 1. Help! Ik ben mijn handleiding kwijt. Wij beschikken over velen handleidingen. Om u de juiste handleiding te kunnen mailen hebben we aanvullende informatie nodig. Geef duidelijk aan om welke maat en/of type tent het gaat. In welk jaar u deze heeft aangekocht. Voeg eventueel een foto bij. Gebruik dit formulier om een handleiding aan te vragen. 1. Wat kan ik laten bedrukken? Wij kunnen zowel daken als (halve) zijwanden en luifels bedrukt leveren. 2. Welke maten Easy Up tenten kan ik laten bedrukken? Bedrukte daken leveren wij in 2x2, 3x2, 3x3, 4,5x3, 6x3, 4x4, 6x4 en 8x4 Zijwanden: 2m, 3m, 4m, 6m en 8m Luifel: 2m en 3m Halve zijwand: 2m en 3m 3. Welke type materialen zijn er? Daken, zijwanden en luifels zijn allemaal leverbaar in zowel polyester als PVC. 4. Van welk type bedrukking wordt gebruik gemaakt? De uitvoering van de bedrukking is geheel afhankelijk van hetgeen wat bedrukt dient te worden, het aantal kleuren en de grootte van de bedrukking. De mogelijkheden zijn: In het geval van een eenvoudige opdracht (1 of 2 kleuren op één a twee dakranden) wordt in de meeste gevallen gekozen voor heatpress. 5. Heatpress of Digitaal printen? Vaak de kleinere opdrachten, lees: enkel(e) teksten of logo’s op dakranden of dakvlakken, worden uitgevoerd middels heatpress. Hierbij worden teksten/logo’s op een zgh transferfolie uitgesneden en geplaatst, waarna deze door middel van een hete pers (160 graden) op het dakdoek wordt gesmolten. De grotere opdrachten, vaak ook in meerdere kleuren, worden middels digitaal print uitgevoerd. Hierbij worden bestanden direct naar de printer gestuurd en rechtstreeks op wit materiaal geprint in de gewenste kleuren. 6. Wat voor type bestanden dienen er aangeleverd te worden? In alle gevallen zijn er ten eerste bestanden in .jpg nodig om de template op te maken. Daarnaast dienen teksten/logo’s of full colour ontwerpen altijd in hoogwaardige .eps of .pdf aangeleverd te worden welke gebruikt worden door één van onze drukkers. 7. Ontvang ik een proefdruk? Nadat wij de betaling hebben ontvangen, verstrekken wij ten alle tijden een ingetekende template welke is ingetekend na uw input. Na akkoord zal deze samen met de correcte bestanden worden verzonden naar één van onze drukkers.peciale oliën gebruikt. 8. Wat is de levertijd? Gemiddelde levertijd is 3 tot 5 weken na ontvangst van de betaling. 9. Wat zijn de stappen die ik moet doorlopen voor een bedrukking? Stappenplan voor een bedrukking. Bestellen en betalen
Afhankelijk van de samenstelling van uw order en regio zal van een van onderstaande diensten gebruik worden gemaakt.
Pakketdienst
U ontvangt na aanmelding bij de pakketdienst (of ingangsscan op distributiecentrum) een email waarin track en tracecode(s) worden vermeld, zodat u de status van uw pakket(ten) zelf kunt volgen.
Koerier
U ontvangt de avond voor levering een email van de koeriersdienst waarin een tijdsblok wordt aangegeven waarin u de goederen kunt verwachten.
Transporteur (voor palletzendingen)
Partytentplaza stemt datum van aflevering met u af. U ontvangt een email van de transporteur waarin een tijdsblok wordt aangegeven waarin u de zending kunt verwachten.
Afhankelijk van de samenstelling van uw order en regio zal van een van onderstaande diensten gebruik worden gemaakt.
Pakketdienst
U ontvangt na aanmelding bij de pakketdienst (of ingangsscan op distributiecentrum) een email waarin track en tracecode(s) worden vermeld, zodat u de status van uw pakket(ten) zelf kunt volgen.
Koerier
U ontvangt de avond voor levering een email van de koeriersdienst waarin een tijdsblok wordt aangegeven waarin u de goederen kunt verwachten.
Transporteur (voor palletzendingen)
Partytentplaza stemt datum van aflevering met u af. U ontvangt een email van de transporteur waarin een tijdsblok wordt aangegeven waarin u de zending kunt verwachten.Handleidingen
Vragen over bedrukkingen van Easy Up Tenten
Heatpress:
Digitaal printen:
Screen printing: